Doriți să vindeți un produs nou și să vă gândiți care ar fi cea mai potrivita solutie spre vanzari rapide cu costuri rezonabile ? V-ati gandit vreodata ca ar putea face asta alticineva, in locul dumneavoastra ? Exista centre de apeluri Outbound care chiar pot face acest lucru.
Serviciile externalizate Outbound pot fi o alegere bună, dacă știți cum să alegeți centrul de apel potrivit pentru afacerea dvs.
Un centru de apel Oubound, se ocupă exclusiv de apelurile de ieșire. Centrul de apeluri sună clientii, de cele mai multe ori pentru a-i informa despre cele mai recente oferte sau pentru a vin-de ceva. Serviciile clasice de centrare a apelurilor de ieșire includ gasirea de noi clienți, întâlniri, corectarea si actualizarea datelor, cercetări de piață, sondaje de piata, fidelizarea si retentia pe termen lung a clienților.
Indiferent dacă este vorba de B2B sau B2C, centrele de apeluri Outbound sunt un mod eficient de a câștiga clienți. Centrul de apeluri poate, de asemenea, prin actiunu post vanzare ( after sales ) să mențină relatiile cu clientii și să ofere informații valoroase pentru panurile de afaceri.
Iata si cateva avantaje ale serviciilor Outbound externalizate:
Noi îl căutăm pentru tine. Oportunitățile pot proveni din diverse surse sau activități, de exemplu, digital prin internet, prin recomandări personale sau prin apeluri telefonice. Odată activat, ne asiguram că potențialii tăi clienți au toate caracteristicile necesare pentru a putea beneficia de serviciile tale.
Menține-ți baza de date actualizată. Serviciul ”data cleaning” reduce semnificativ numărul conversațiilor cu căsuțele vocale!
Va propunem un proces de și corectare (sau eliminare ) a inregistrarilor inexacte dintr-o baza de date și apoi înlocuirea, modificarea, sau ștergerea lor.
Sansele de a continua să îți vinzi serviciile către un client sunt direct proporționale cu gradul de satisfacție al acestuia. Tu vrei să știi ce șanse ai?
Acest proces este un indicator de performanta in cadrul oricarei afaceri si un diferentiator cheie care a devenit in condittile unei piete concurentiale un element cheie al strategiei de afaceri.
Ne implicam eficient printr-o serie de apeluri constante pentru a motiva clientul sa faca o achizitie. Expertiza pe are o avem im diverse domenii ne ajuta sa asimilam repede produsele sau serviciile pe care urmeaza sa le promovam.Abordarea poate fi combinata cu informarea prin e-mail, sms sau retele sociale despre companie.
Recuperarea datoriilor poate reprezenta o problema in economia generala a uni companii. Incasarea datoriei inchide paractic ciclul de vanzare. Fara incasare, o vanzare nu este finalizata. Vom derula procese de urmarire si recuparare a platilor datoriilor de la persoane fizie sau companii. Cu cat mai repede cu atat mai bine.



Recall Bpo nu este doar un call center, este cea mai bună variantă de comunicare, pe care o poți găsi, acum, pe piață.
Noi oferim soluții de comunicare pentru afacerea ta, indiferent de exigențe. Punem accent pe întelegerea bussines-ului, pentru a eficientiza legătura dintre tine și clienții tăi.
Într-un mediu de afaceri în continuă expansiune, investim constant în dezvoltarea echipei și calitatea serviciilor.
Și pentru că ne respectăm partenerii, avem cea mai bună echipă, formată din oameni de calitate, profesioniști în comunicare, instruiți să facă performanță.
Str. Simion Barnutiu, Nr. 7
Etj. 3 Cam 19 – 20
Timisoara, jud. Timis, Romania
Tel: +40756087686,
+40756087685
Email: office@recallbsc.ro
Facebook: Recall BPO
Linkedin: Recall BPO Romania