Colectare creanțe

Datoriile vechi se uită, datoriile noi se învechesc !

Social Media Management

Indiferent dacă este vorba de telefon, rețele sociale, chat live, e-mail sau aplicație, un suport bun pentru clienți trebuie sa raspunda rapid si sa comunice eficient politica si imaginea companiilor.

Good service is the best bussines !!!

Servicii profesionale externalizate de comunicare si marketing pentru suport, dezvoltare si optimizare business.

Cercetare de Piață și Marketing

Cercetare sociala si de opinie, colectarea de informatii privind dimensiunea pietei, a concurentei, a pretului.

Carieră

Noi oferim soluții de comunicare pentru afacerea ta, indiferent de exigențe. Te așteptăm alături de noi!

LEAD GENERATION

Clientul ideal există! Noi îl căutăm pentru tine. Oportunitățile pot proveni din diverse surse sau activități, de exemplu, digital prin internet, prin recomandări personale sau prin apeluri telefonice.

Passion for good bussines

Asigurăm suport pentru implementarea proiectelor dumneavoastra

SERVICII

Doriți să vindeți un produs nou și să vă gândiți care ar fi cea mai potrivita solutie spre vanzari rapide cu costuri rezonabile ? V-ati gandit vreodata ca ar putea face asta alticineva, in locul dumneavoastra ?

Competitivitate

Ca furnizor de servicii call center externalizate, aducem si cea mai recentă tehnologie de gestionare a relatilor cu clientii. Multe companii au devenit parte a acestei revoluții în industria BPO.
features

OUTBOUND

Ce trebuie să știți despre centrele de apeluri Outbound

Doriți să vindeți un produs nou și să vă gândiți care ar fi cea mai potrivita solutie spre vanzari rapide cu costuri rezonabile ? V-ati gandit vreodata ca ar putea face asta alticineva, in locul dumneavoastra ? Exista centre de apeluri Outbound care chiar pot face acest lucru.

Serviciile externalizate Outbound pot fi o alegere bună, dacă știți cum să alegeți centrul de apel potrivit pentru afacerea dvs.

Un centru de apel Oubound, se ocupă exclusiv de apelurile de ieșire. Centrul de apeluri sună clientii, de cele mai multe ori pentru a-i informa despre cele mai recente oferte sau pentru a vin-de ceva. Serviciile clasice de centrare a apelurilor de ieșire includ gasirea de noi clienți, întâlniri, corectarea si actualizarea datelor, cercetări de piață, sondaje de piata, fidelizarea si retentia pe termen lung a clienților.

Indiferent dacă este vorba de B2B sau B2C, centrele de apeluri Outbound sunt un mod eficient de a câștiga clienți. Centrul de apeluri poate, de asemenea, prin actiunu post vanzare ( after sales ) să mențină relatiile cu clientii și să ofere informații valoroase pentru panurile de afaceri.

Iata si cateva avantaje ale serviciilor Outbound externalizate:

  • Cresterea vanzarilor pe termen lung
  • Consolidarea și reducerea volumului de muncă al personalului de vânzări și de teren
  • Accesarea unor persoane cu abilitati speciale in vanzare
  • Control complet al costurilor
  • Imbunatatirea proceselor de afaceri

    • LEAD GENERATION

    • DATA CLEANING

    • CUSTOMER SATISFACTION

    • TELESALES

    • COLECTARE CREANȚE

    • VIRTUAL ASSISTENT


    Detalii

    INBOUND

    Ce este un serviciu Inbound ?

    Acest derviciu este responsabil pentru o parte dintre apelurile care vin catre o companie Atunci cand clientii apelează, centrul de apeluri INBOUND preia apelul și se ocupă de solicitarea cli-entului. Exemplele ar putea fi multiple, de la o linie telefonică rapidă la asistență tehnica sau comerciala, sau de la depunerea unei reclamatii pana la plasarea unei comenzi.

    Cererile dar si asteptarile clienților sunt în continuă creștere. Clienții așteaptă o comunicare im-pecabilă, răspunsuri imediate și soluții rapide. Pentru multe companii acest lucru nu este întot-deauna posibil. Centrele de apeluri INBOUND va ofera o solutie. Oferiți clienților dumneavostra asistență excelentă, si câștigați mai mult timp pentru afacerea dumeavostra. Cu un centru de apel INBOUND bun, optimizați experiența clienților și evitați pierderea veniturilor din cauza cli-enților deranjați.

    Bine de stiut !

    Dacă apelati la un centru de apel extern, ar trebui să alegeți cu atenție. Serviciul trebuie să fie fiabil și de bună calitate. Trebuie sa ofere o garantia calitatii serviciilor si transparenta. Trebuie de asemenea sa fie usor scalabil. Acordați atenție unei eventuale specializări a furnizorului în anumite industrii, referințelor anterioa-re și costurilor preconizate. Suntem bucuroși să vă ajutăm in căutarea unei solurii și să vă sfătuim gratuit !

    Iata cateva avantaje ale externalizarii sericiilor Inbound

  • Capacitate flexibilă cu utilizare sezonieră a capacității

  • Mai mult timp pentru afacerea dvs. de bază

  • Reducerea costurilor fixe

  • Angajați calificați

  • Scalabilitate ușoară


    • INFOCENTER

    • ASISTENȚĂ CLIENȚI

    • PROCESAREA COMENZILOR

    • ASITENȚĂ CHAT, E-MAIL, SMS


    Detalii
    sync